אפקטיביות פרסום

אפקטיביות פרסום

mask
תמונה של אפקטיביות פרסום

אפקטיביות פרסום בעידן האינטרנט – תעשיית הפרסום עברה מסע לא קטן בשנתיים האחרונות, כאשר מותגים נאלצו לנווט בין מגפת הקורונה לבין עדכוני הפרטיות באלגוריתם של ענקיות הטכנולוגיה. השנה, כדי שניתן יהיה להמשיך ולשגשג, יש כמה ערוצים ומגמות במרחב הפרסום הדיגיטלי שכדאי לשים אליהם לב. במאמר זה נזכיר כמה מהם.

ערוצים המשפיעים על אפקטיביות פרסום 

בכול מה שנוגע לאפקטיביות פרסום, מומלץ לא לפזר פרסום ׳דל׳ על פני יותר מדי ערוצים. 

מה חשוב שתיקחו בחשבון?

  • התבוננות הוליסטית על מסע הלקוחות של קהלי היעד, מהמודעות למותג ועד לאחר ההמרה.
  • את הערוצים בהם מרבים להשתמש קהלי היעד שלכם.
  • כיצד עשויות בחירות קהלי היעד שלכם להשתנות בהתאם לגיל, לתחומי העניין, למיקום וכו׳.
  • עליכם להופיע בפני קהלי היעד במקום הנכון, בזמן הנכון, ועם הודעות הפרסום הנכונות לצרכים שלהם.

עוד כתבות:

לקוח סמוי איך זה עובד>> | כל מה שצריך לדעת על מחקר שוק

ערוצי פרסום פופולריים שכדאי לשקול

טיק טוק- האם ידעתם שבשנת 2021, הזיזה TikTok את גוגל, מדירוגה כדומיין מספר 1? אי אפשר להתווכח עם פיצוץ הצמיחה של טיק טוק – אפליקציית הווידאו החברתית, מאז החלה מגפת הקורונה. ב-2021 הגיעה אפליקציית הטיק טוק למיליארד משתמשים, והיא ממשיכה לצמוח. לאור זאת, מבחינת אפקטיביות פרסום, טיק טוק היא בעלת השפעה עצומה.

סקר אמריקאי מצא כי טיק טוק היא המקור העיקרי שבו לומדות 39% מהנשים, בנות דור ה-Z, על מוצרים חדשים. לכן, אם קהל היעד שלכם הוא בני דור ה-Z, מומלץ מאוד לשקול אפליקציה זו כערוץ פרסומי, במיוחד אם כבר יצרתם ויזואליה נהדרת לסטורי׳ז ולפוסטים באינסטגרם, או לסרטוני הווידאו בפייסבוק. הטיק טוק תהיה דרך מצוינת שתאפשר למותג שלכם להניע מודעות ומעורבות!

אפקטיביות פרסום – חיפוש קולי

בין אם מדובר בבינג או בגוגל, אין ויכוח לגבי אפקטיביות פרסום, המשתמש בטכנולוגיית ׳חיפוש בתשלום׳. טכנולוגיה זו יעילה בלכידת אנשים המחפשים אחר מוצר או שירות באופן פעיל, ולכן היא אמורה להיות ערוץ הליבה באסטרטגיה הדיגיטלית שלכם.

ככול שהטכנולוגיה הולכת ומתפתחת, כך צובר החיפוש הקולי פופולריות רבה יותר, בין אם זה בסמארטפון, בטאבלט, במכשירי הבית החכם (כמו Google Nest) או בטכנולוגיית הלבישה (כמו Apple Watch).

לפי הנתונים: 

  • 65% מבני 49-25, ׳מדברים׳ בקולם עם המכשירים שלהם לפחות פעם ביום. 
  • בני 24-18 הם קבוצת הגיל השנייה בגודלה המשתמשת בחיפוש קולי, ובגללם משקי בית רבים מאמצים טכנולוגיה זו, מלכתחילה. 
  • קבוצת הגיל השלישית היא בני 50 ומעלה, שנהנים מנוחות השימוש כשהידיים חופשיות. 

לכן, זה הזמן להקדים את המתחרים שלכם, ולהפיק אפקטיביות פרסום נפלאה משימוש מוגבר בחיפוש קולי.

אפקטיביות פרסום – וידאו

וידאו הוא עדיין הפורמט הפופולרי ביותר עבור המשתמשים בפלטפורמות הדיגיטליות. כשזה נוגע לפרסום בווידאו, מדובר על אפקטיביות פרסום עצומה, המתבטאת בהמרות ובמשיכת קהלים במדיה החברתית, כולל: אינסטגרם, יוטיוב, פייסבוק וכמובן טיק טוק. 4 הערוצים הללו הם גם הפלטפורמות החברתיות הפופולריות ביותר בעולם.

למעבר לעמוד מכון מחקר >> https://www.ms-ci.co.il/

שתפו עם חברים
ניפגש לקפה?
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
cofee