הכירו את העתיד של חווית לקוח: מדד הערך הרגשי ®EVI
בעידן בו התחרות עזה והלקוחות מחפשים מעבר למוצר או לשירות, הרגש הוא המפתח האמיתי לנאמנות ולצמיחה עסקית. אם עד היום מדדתם שביעות רצון, הגיע הזמן להבין מה הלקוחות באמת מרגישים.
אנו גאים להציג את EVI® (Emotional Value Index) – המדד החדשני שחולל מהפכה בעולם חווית הלקוח מאז ה-NPS!
פותח על ידי Feedbackly (פינלנד) ומוצע בלעדית בישראל על ידי סי איי מידע שיווקי , ®EVI הוא יותר מסתם עוד KPI – הוא הקול האמיתי של רגשות הלקוחות שלכם.
כיצד®EVI עובד?
במקום לשאול שאלות סטנדרטיות על שביעות רצון, אנו מבקשים מהלקוח לבחור את הרגש המתאר בצורה הטובה ביותר את תחושתו כלפי המותג, הפרסומת או חווית השירות. לאחר מכן, אנו שואלים שאלה פתוחה אחת ופשוטה:
“למה הרגשת ככה?”
גישה ייחודית זו, המבוססת על מודל בלעדי ורקע מחקרי מעמיק, כולל גלגל הרגשות של פלוצ’יק ומודל הערך הרגשי של London School of Economics, מאפשרת מדידה מדויקת ונטולת הטיה של רגשות הלקוחות.
היתרונות העסקיים המוכחים של ®EVI :
ארגונים ברחבי העולם שכבר החלו להשתמש ב® EVI חוו תוצאות מרשימות:
- גידול משמעותי בסיכוי שלקוחות שחוו חוויה רגשית חיובית יהפכו ללקוחות חוזרים.
- שיפור ניכר ביחס ההמרה במכירות חדשות.
- עלייה במספר הקניות האימפולסיביות בהשוואה ללקוחות מרוצים רגילים.
- גידול בהכנסות של חברות שמצליחות לייצר לקוחות מחוברים רגשית.
® EVI משמש ככלי עוצמתי בנקודות מגע שונות לאורך מסע הלקוח ובצ’אנלים השונים. הוא מאפשר לזהות מוקדי חוזק וחולשה רגשיים, לקבל החלטות מושכלות ולשפר את חווית הלקוח באופן שיניע ערך עסקי אמיתי.
אל תסתפקו במדידות שטחיות – צללו לעומק הרגשות של הלקוחות שלכם עם®EVI !
צרו קשר עוד היום כדי לגלות כיצד מדד הערך הרגשי יכול להצעיד את העסק שלכם קדימה.