כבר שלשה עשורים אנחנו אחת החברות המובילות את מחקרי השוק בישראל (וחברים גם בארגון המחקר האירופי ESOMAR כמו גם באיגוד מכוני המחקר בישראל).
אנו ניצבים בחזית החדשנות בתחום המחקר השיווקי ופועלים גם בגזרה הבינלאומית (כולל איחוד האמירויות!).
יתרוננו היחסי הוא הנסיון העצום ברוב התחומים (החל ממוסדות מדינה ועד לריטייל וכל מה שביניהם). נסיון שמאפשר לנו להביא לשולחן תובנות והמלצות יישומיים יותר.
כלי העבודה שלנו מגוונים הן במחקרים כמותיים והן באיכותניים וכוללים כלי מדידה מסורתיים וגם חדשניים בתחום הדיגיטל והאונליין.
בין שירותי המחקר השיווקי שלנו:
BPE – הערכת חוזק המותג ומעמדו התחרותי (כולל באונליין).
Bench Your Web – מוניטור חדשני המנתח עבור מנהל השיווק והדיגיטל את ביצועי אתר החברה, יעילותם בהשוואה למתחרים תוך הצבעה על צרכי שיפור
AD EFFECT– מודל אפקטיביות פרסום Ad Effect 360 מציע מתודולוגית מחקר לבחינה רחבה ומקיפה לאפקטיביות הפרסום תוך התייחסות לכלל ערוצי המדיה.
מודל להערכת פרזנטורים
מיפוי שוק – איתור מניעים, חסמים, בחינת היקפים ותכולה בשוק הרלוונטי.
In The Moment– ליווי הצרכן לפני, תוך כדי ואחרי הקניה תוך בחינת התנהגות ותשאול עמדות בזמן שההחלטות מתקבלות.
הערכת כדאיות כניסה לשוק עם מוצר או שירות חדש + פוטנציאל מכירות תוך רגישות למחיר
POS – בקרה ומיפוי מדפים בנקודות מכירה במטרה למקסם תחרותיות
CDB – כלי תומך החלטה עבור חברות אופנה לשדרוג בחירת פריטים לייצור קולקציה.
C4S – מוניטור לקוח סמוי הקושר את חווית הלקוח והמוכרנות על רצפת המכירות-לביצועי מכירה בפועל
U&A – בחינת שימושים ועמדות צרכנים בנוגע למוצר או שירות.