filter

מחקרי שוק וייעוץ אסטרטגי

mask

כבר שלשה עשורים אנחנו אחת החברות המובילות את מחקרי השוק בישראל (וחברים גם בארגון המחקר האירופי ESOMAR כמו גם באיגוד מכוני המחקר בישראל).

אנו ניצבים בחזית החדשנות בתחום המחקר השיווקי ופועלים גם בגזרה הבינלאומית (כולל איחוד האמירויות!).

יתרוננו היחסי הוא הנסיון העצום ברוב התחומים (החל ממוסדות מדינה ועד לריטייל וכל מה שביניהם). נסיון שמאפשר לנו להביא לשולחן תובנות והמלצות יישומיים יותר.

כלי העבודה שלנו מגוונים הן במחקרים כמותיים והן באיכותניים וכוללים כלי מדידה מסורתיים וגם חדשניים בתחום הדיגיטל והאונליין.

בין שירותי המחקר השיווקי שלנו:

BPE הערכת חוזק המותג ומעמדו התחרותי (כולל באונליין). 

Bench Your Web – מוניטור חדשני המנתח עבור מנהל השיווק והדיגיטל את ביצועי אתר החברה, יעילותם בהשוואה למתחרים תוך הצבעה על צרכי שיפור

AD EFFECT מודל אפקטיביות פרסום Ad Effect 360 מציע מתודולוגית מחקר לבחינה רחבה ומקיפה לאפקטיביות הפרסום תוך התייחסות לכלל ערוצי המדיה.

מודל להערכת פרזנטורים

מיפוי שוק – איתור מניעים, חסמים, בחינת היקפים ותכולה בשוק הרלוונטי.

 In The Moment ליווי הצרכן לפני, תוך כדי ואחרי הקניה תוך בחינת התנהגות ותשאול עמדות בזמן שההחלטות מתקבלות.

הערכת כדאיות כניסה לשוק עם מוצר או שירות חדש + פוטנציאל מכירות תוך רגישות למחיר

POS בקרה ומיפוי מדפים בנקודות מכירה במטרה למקסם תחרותיות

CDB – כלי תומך החלטה עבור חברות אופנה לשדרוג בחירת פריטים לייצור קולקציה.

C4S מוניטור לקוח סמוי הקושר את חווית הלקוח והמוכרנות על רצפת המכירות-לביצועי מכירה בפועל 

U&Aבחינת שימושים ועמדות צרכנים בנוגע למוצר או שירות.

ארגז הכלים
פאנל אינטרנטי
סקרי פנים אל פנים
שולחנות עגולים
קבוצות מיקוד + אונליין
סקרים טלפוניים
סקרי מובייל
background
ניפגש לקפה?
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
cofee